Servisní místa Gallet
Seznam záručních servisů pro malé domácí spotřebiče značky Gallet:
Název | Adresa | PSČ | Obec | Telefon | |
ETA a. s. – centrální servis | Hrabůvky 803 | 760 01 | Zlín | 577 055 331 | servis@eta.cz |
VIDEO klinik, spol. s r. o | Antonínská 4 | 602 00 | Brno | 541 213 844, 549 256 769 | servis@videoklinik.cz |
Roman Smékal | Družstevní 1523 | 539 01 | Hlinsko | 469 693 070 | info@eta-servis.cz |
TVS Servis | Nábřeží SPB 454 | 708 00 | Ostrava | 596 912 602 | tvs@login.cz |
Poass Radioservis – Zemek | Jiráskovo nám. 1123 | 500 02 | Hradec Králové | 495 521 490 | poass2hk@volny.cz |
JM SERVIS, s. r. o. | Průmyslová 458 | 391 11 | Planá nad Lužnicí | 381 261 831 | jmservis@jm-servis.cz |
Eservis – Radim Wejskrab | Klavíková 12 | 370 00 | České Budějovice | 387 318 700 | eservis@eservis.cz |
A. V. Kovoslužba | Cílkova 796/9 | 142 00 | Praha 4 | 241 714 442 | servis@kovosluzba.cz |
Telvis Sýkora | Žlutická 9 | 323 00 | Plzeň | 377 388 689 | telvis.sykora@seznam.cz |
INTERSERVIS Liberec | 28. října 41 | 460 01 | Liberec | 482 771 547 | info@inter-servis.cz |
TOP Elektronik | Závodu míru 500/100 | 360 07 | Karlovy Vary | 353 230 336 | info@topelektronik.cz |
V průběhu svátků (zejména mezi vánočními svátky) a dnů volna se provozní doba servisů může lišit. O aktuální provozní době se prosím informujte u jednotlivých servisů telefonicky. Příjem i výdej reklamací probíhá dle pravidel pro ochranu osob vydaných vládou ČR.
Informace o způsobu použití a údržbě výrobku
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží,
- pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
- provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
- používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
- Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
- Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
- Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
- Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
- Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
- Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.